چه سخت است...

تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به

قبرستان جدایی وقتی

میدانی پنج شنبه ای نیست

تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:51---18 مرداد 1392
سلام يه سوال الان من بش بگم عيدت مبارك دوستمو ميگم خيلي دوستش دارم چيكار كنم برگرده با اينكه من ولش كردم
پاسخ:حتی یه لبخند کافیه تا برگرده اگه دوستت داشته باشه البته بستگی به اینم داره که چقدر درد تحمل کرده


محمد
ساعت7:57---18 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبي داري يه سري به ما هم بزن روز خوش

PEYMAN
ساعت5:25---18 مرداد 1392
وبت خیلی خوشگله اگه میشه اینم بهش اضافه کن بیادت هست میگفتی اگر ترکم کنی روزی تمام عمر میسوزم کنون ان روزها رفتند تو هم رفتی و من دتنها بیادت اشک میریزم

PEYMAN
ساعت5:20---18 مرداد 1392
سلام واقعا دستت درد نکنه وب خیلی زیبایی داری کلی حال کردم اولین بار بود که وب خوشگلی مثل این مبدیدم ممنون
پاسخ:سلام مرسی برای نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: